123

חדרים להשכרה לפי שעה האם אפשרי בבית מלון רגיל?

הייתם מזמינים חדרים לפי שעה ברור שכןהייתם מזמינים חדרים לפי שעה ברור שכןאנחנו ב"מלון טוקן" יודעים שזה לא מקובל להיכנס לבית מלון רגיל בכל עיר בארץ ולשאול האם אפשר לקבל חדר למס. שעות. השאלה מעלה תהיות מצד אחד ולעיתים ייצר הביישנות והרצון בדיסקרטיות לא מאפשר לנו לשאול שאלה כזאת. 

בד"כ השואלים לא יהיו כאלה הרוצים לשהות בבית המלון למטרת "מנוחה" אלא למטרות רומנטיות או מפגשים אינטימיים לא בהכרח אסורים שכן מפגש אינטימי בבית מלון עם חדרים להשכרה לפי שעה בתל אביב, ברמת גן או בחולון יכול להיות גם למטרה של בריחה מהיום יום או למפגש עם בת זוג שלא מתאפשר במקום אחר, או אפילו מפגש עיסקי המצריך חדר להשכרה לפי שעה בבית המלון.ברוב המקרים בבית מלון רגיל תענו שתשובה שלילית!

לכן אנחנו במלון "טוקן" יצרנו פלטפורמה בדיוק למטרה זו. מלון לפי שעה או חדרים לפי שעה הניתנים גם להארכה לפי מס. השעות הדרוש לכם. אם תחפשו היום ברשת האינטרנט חדרים לפי שעה במרכז תמצאו לא מעט חדרי אירוח כאלה שנועדו בדיוק למטרה זו. אנחנו במלון "טוקן" לקחנו את זה צעד קדימה וייצרנו חדרי אירוח יוקרתיים וסוויטות מפוארות בלב תל אביב שמאשפרות לכם כל סוג מפגש לכמה שעות בודדות ואף ליממה שלמה.

החדרים לפי שעה של מלון "טוקן" מאפשרים לכם לשכור חדרים ברמה של בית מלון יוקרתי מבלי שתעברו תחת זכוכית מגדלת או בחינה של "מה בדיוק באתם לעשות כן" ויותר מזה תוכלו להיכנס לחדר ללא מעבר בקבלה כך שאתם מקבלים את כל הפרטיות הדרושה שלעיתים דרושה גם למפגשים עיסקיים, רומנטיים כאלה ואחרים.ברוב המקרים תבחרו במלון כזה המשכיר חדרים לפי שעה על פי האיזור הגיאוגרפי בו אתם נמצאים או בנקודת מפגש באמצע בין שני הצדדים ולכן כדאי לכם לחפש באינטרנט "חדרים להשכרה לפי שעה" ואז גם להכניס את העיר שאתם מחפשים כגון: תל אביב,
חרוץ 10 תל אביב טל: 050-9796644 | הצהרת נגישות

חרוץ 10 תל אביב טל: 050-9796644 | הצהרת נגישות